Läsarfråga

Förlåt verkligen för min dåliga uppdatering men bloggtorkan har slagit till ordentligt. Jag har så mycket annat att tänka på så bloggen har liksom hamnat lite i kläm. Jag försöker åtminstånde instagrama så ni som följer mig där får lite uppdatering.


Mina inlägg om graviditeten och moas utveckling tycks vara de som ni gillar allra bäst vilket glädjer mig. Det är just de jag tycker är allra roligast att blogga om. Då slog det mig att undra om det fortfarande finns några av er som har hängt med här nu sen graviditeten..eller kanske till om med ännu längre?

Så det skulle vara skitkul om ni kanske hade lust att berätta hur länge ni har hängt med här?

Jag är ju typ dönyfiken!! :)

1 Sandra:

skriven

Hittade din blogg när jag själv var gravid - och du också! Så har följt dig hela vägen :-)

2 Sara:

skriven

Typ sen vi blev gravid. Hittade din blogg när jag själv blev gravid nästan samtidigt som dig :)

3 hanna:

skriven

Jag har läst din blogg sen du var gravid. Jag hittade din blogg på gravidbloggar då. Jag var också gravid och tyckte det var roligt att läsa om din gradivitet, och efter det såklart Moa och ditt liv som mamma :) Känns ibland som att man känner er efter att följt er så länge, hehe :D

4 Karolina, faster Julias kompis:

skriven

Jag började läsa din blogg någon gång runt första gången jag träffade Moa ( Marina & Lasses bröllop). Hon är så söt att man måste titta och veta allt roligt gulligt hon har för sig!

5 Ottilia-Mamma till Vinzent:

skriven

Jag började läsa din blogg när jag var gravid (och du också) var så spännande för att vi var beräknade samma dag! Och nu kan jag inte sluta titta in här :)

6 Sandra:

skriven

Hittade din blogg när jag själv var gravid. Då var du det med.
Så det är kul att följa!

7 julia:

skriven

Började följa din blogg när jag själv blev gravid så följde dig under din graviditet. Läs gärna min blogg om du har lust!

Kommentera här: