Moster Sara på besök

Imorgon är det fredag och den har inte varit såhär efterlängtad som den är just nu. Jag skulle verkligen behöva sova några timmar. Energin är i botten!
Mattias och jag var inte alls vänner imorse. Min trötthet spelar mig ett spratt och mattias fick vara min slagpåse.
Även moa var ganska less imorse. Hon hade mycket hellre stannat hemma än att åka till dagis. När vi skulle göra oss iordning för att gå så ville hon mycket hellre ligga på soffan!


Efter jobbet mötte jag upp min mamma och syrra utan för dagis. Sara är hemma under helgen och passade då på att följa med och hämta moa. Moa var till en början lite små skeptisk och visste nog inte riktigt om hon kände igen Sara eller inte. Det var 1,5-2 månader sedan dom sågs sist. Men väldigt snabbt kände moa igen henne och blev superglad. Min mamma passade på att hälsa och visa upp sig för dagisfröknarna också.
Sara följde med oss hem och åt middag här och Mois visade upp sitt rum och alla andra busigheter hon kan.
Sara hade med sig bilder på Moa som hon tagit och sedan förstorat. Vi fick tre superbilder som ska upp på väggen här hemma!






Kommentera här: