Hemma dag och pyssel

Moa somnade innan 18, utan välling och utan något tjafs. Inte en vanlig söndag med andra ord. Hon var helt slut och somnade hos mig på soffan. Nu fasar vi för en natt med lite sömn då hon förmodligen kommer vakna alldeles för tidigt och inte vilja somna om. Hennes näsa har börjat rinna och hon hostar så eventuellt bidrar det till hennes trötthet.

Vi har varit inne och myst hela dagen, förutom en sväng till lekparken. Mattias har väl klättrat på väggarna medans jag har tyckt att det varit skönt att vara hemma.




Idag har jag gjort ett nytt litet projekt till vår lilla tjej i magen. Jag har sytt ett litet flaggspel/vimpel eller vad man nu vill kalla det till vagnen. Jag blev riktigt nöjd och längtar efter tills jag får hänga den i vagnen framåt september. Så himla gulligt!


1 e:

skriven

vilken mysig blogg :)

Kommentera här: