Fredag

Hej på er!
Idag är det Fredag igen och jag har båda tjejerna hemma. 
Vi har ägnat förmiddagen åt att bara busa och mysa, kanske mest för att mamman är jäääätte trött! Jag går som i någon dvala typ. 
Tanken var att jag och Moa skulle baka, men som vanligt saknas det någon ingrediens till allt jag kunde komma på att baka..såå irriterande. 

Jag har lovat Moa att vi ska gå till lekparken sen så vi får komma ut lite. Moa vägrade sova så jag tänkte att vi kanske kunde gå ut innan hon skulle sova. Men när hon började bli gnällig, ledsen och gnugga sig i ögonen, ja då finns det liksom ingen anledning till att gå ut och leka innan vilan. Så jag bestämde att vi går ut när hon sovit. Såklart blev hon jätteledsen och jättearg...Så fort jag satte henne i soffan så somnade hon..
Så jag tror att jag gjorde ett bra val!

Kommentera här: