Foglossning och jordgubbar

Under graviditeten med Lea hade jag en hemsk foglossning på slutet. Med betoning på hemsk! Efter förlossningen med den dubbelt så mycket värre och bara några dagar efter att hon föddes kunde jag knappt gå. Eller jag kunde inte göra något. Inte stå, sitta, ligga, gå..nej ni. Sååå ont! Sen försvann det efter någon månad, bara över en natt typ. Men idag har jag känt av det igen! Så drygt! Att ha foglossning utan att vara gravis suger kan jag säga!
Jag har fått det förklarat för mig att man kan känna av foglossningen hela livet och att det oftast blossar upp kring mensen. Det är hormonerna som spökar. 
Så ja, idag har jag helt enkelt fått känna mig gravid igen. 

Lea har dessutom varit supergnällig nu i några dagar. Hon är som en kran ur munnen och äter superdåligt..så jag misstänker väl att det är tänderna som spökar där under.

Jag och Moa frossade i jordgubbar till mellis. Mums!

Kommentera här: