Hej på er!

Och så var det de där med uppdatering ja.. Jag har påbörjat några rader då och då men har tryckt på radera. 
Grejen är att jag just nu har någon jäkla svacka och min kropp är fylld med så mycket olika känslor att jag helt enkelt inte vill ta ut de på er. Ilska föder ilska brukar man ju säga. Och ilska är mitt sätt att få ut mina känslor..Så för att inte bomba med bittra inlägg så har jag helt enkelt skitit i att blogga.

Jag har haft en vecka med födelsedagsfirande, shopping, soliga dagar och mycket häng med min fina Sara. Tack för att du finns alltså! Så skönt himla skönt att ha någon att bara kunna slänga ur sig allt på. Som inte dömmer och som ger mig så mycket feedback och kärlek. Världens bästa verkligen. Det finns ingen som jag kan vara så ärlig med som med henne. Tack Sara!

Idag har vi haft 120års kalas (Pappa 50år&mormor 70 år) hela tjocka släkten. Eller tjocka släkten. Jag har i princip bara släkt på mammas sida och vi är typ 25 pers..Så är det. Jag har en kusin och två sysslingar. Tjocka släkten var det. Jag är äldst av alla "barn" också kan tilläggas. 5 generationer är vi iallafall. Gammelmormor måste vara stolt idag när alla var samlade.

Moa hade full rulle med lilla Carl 15 månader och dom stora tjejerna på 12 år. Så himla söta!

Här har ni en bild på mig och min morbror ifrån idag :)

Kommentera här: