Mellis i lekparken

Alltså vilket väder Sverige har bjudit på den senaste veckan. Det börjar på riktigt på grönt ute nu och sommarkänslorna börjar ta över. 
Moa har ca en månae kvar på dagis innan hon går på sommarlov och säger adjö till småbarnsavdelningen och hennes fantastiska fröknar och kliver över på stora avdelningen. Min stora tjej. 

Idag tyckte jag att vi skulle mysa lite extra efter dagis. Så jag gjorde i ordning lite smörgåsar och kakor till Moa och packade ner lite rån och majskrokar till Leis och tänkte överraska Moa med en picknick i lekparken. Jag hörde även med Hanna som gått ner i tid på jobbet i och med graviditeten ifall hon och Sofie också ville följa med. Så Sofie fick en "15timmarstid" idag hon med. Moa blev slåå lycklig över att hon och Sofie skulle.få gå till lekparken och dessutom ha picknick. 

Så vi satt i vårsolen vi mammor. Drack kaffe och pratade skit medans barnen lekte. En perfekt eftermiddag helt enkelt. 

Moa måste aktiveras för att kunna somna nu när det är ljust ute så längre. Hon är full av energi mig lilla snorpa :)

Kommentera här: