:)

Halloj!
Passar på att slänga iväg ett litet inlägg medans lillfisen sitter i badet och blir till ett russin typ.

Idag blir min stora tjej 3 år! Jag kan bara inte riktigt förstå det! Vid den här tiden för 3 år sedan vankade jag och Mattias runt på ackis för att jag skulle öppna mig lite mer. 4 cm öppen och ordentliga värkar. De ni. När jag tänker tillbaka vill jag verkligen uppleva de igen!
Jag och Lea tog med oss Sara imorse när vi lämnat Moa på föris för att köpa present. Moa hoppas att det ska ligga en stor pool som hon kan hoppa i i paketet.
Men vi hittade något som jag tror hon kommer att älska. Visar senare!

Hon var aå nöjd imorse och satt som ett tänt ljus i sängen när jag och Mattias sjöng för henne. Hon fick en väska och hårspännen som hon blev superglad för.
När hon kom till förskolan sprang jon in och berättade för fröken att hon fyller år och vad hon hade fått i paketen. Visade tre fingrar gjorde hon också. Min stora tjej!
Nu ska jag snabbstäda innan det är dags att hämta hem födelsedagsbarnet och mormor och moster kommer hit och firar henne lite 😊

Kommentera här: