Här var det tomt

Alltså var är det med mig? Jag borde kanske lägga ner det här med att blogga helt och hållet. En uppdateringen i månaden..nej ni. Allt eller inget. Precis som jag när det gäller det mesta.

Jag har något slags bekräftelse behov, vare sig jag vill ha det eller inte. Som vissa får ångest för att dom inte fått 10 likes inom 5 min på sin selfie på instagram, får jag ångest när jag kikar på statistiken här på bloggen. Typ "- Haaallå", Ett jäkla eko i statistiken..Tomt med andra ord.


Men eftersom att jag är som jag är så är jag på't igen. Men förhoppningen att kanske klämma ur mig ett inlägg....i veckan. Närå. Skärpning nu Hanna.

Annars då?
Jo tack, sommaren rullar mot sitt slut. Eller sommar och sommar. Tjejerna har knappt hunnit använda sina sommarkläder i år. Psykvården lär bli överbelastat i höst med årtidsdeppiga människor. Av bland annat mig själv. Hoppas det blir en fin höst hörreni! Så vi kan få njuta av härliga soliga dagar med fina färger på alla träd.

Men först hoppas vi på att augusti blir fin. Det sägs ju faktiskt att det ska bli varmt. Vi har en hel del födelsedagar att se fram emot. Bland andra min mammas 49 års dag, min 26 årsdag och Moa fyller 3 år! 3 år! Jäklar var tiden går! Inte nog med det så fyller Lea 1 snart också. Mina barn är inte så små längre! Mina pussgurkor.

Imorgon återkommer jag igen, Godnatt

Kommentera här: