Mammakilon

Lea fyller snart 1 år och det börjar på riktigt bli pinsamt att jag inte tagit tag i träningen på riktigt ännu. 
När Lea föddes tog det ungefär en vecka innan jag hade tappat alla kilon jag hade gått upp. 10 kg plus visade vågen inne på förlossningen och efter en vecka hade jag alltså gått ner alla.

Men! Jag har fortfarande 5 kilon sedan graviditeten med Moa. Egentligen vill jag kanske tappa 10 kilon, Men om jag iallafall kunde bli av med mina 5 mammakilon så hade jag varit nöjd!
 
Under hela sommaren har jag i princip inte rört på mig ett skvatt. Men nu är det andra bullar. Jag går alltid och lämnar/hämtar Moa på föris och har lite mer tid till att röra på mig.

Jag trivs inte alls med min kropp och jag behöver verkligen tajta till mig. Hela kroppen är slapp och degig vilket får mig att må väldigt dåligt. 

Jag fullständigt älskar pasta och skulle nog inte kunna leva utan de. Men jag misstänker starkt att min mage blir som en ballong pga gluten. 
Därför har jag försökt tänka om och hitta lite alternativ. 
Till middag blev det vitkål stekt inrapsolja med persilja som tillbehör till köttbullar. Supergott och dessutom billigt!
1 Sara:

skriven

Testa bönpasta. De kör vi alltid med. Smakar helt okej och barnen tror ju att de är vanlig pasta så de är bra. Bra för magen oxå 😊👍🏼

Kommentera här: