Min 3 åring

Nu är allt firande av vår lilla tre åring över (förutom farfar som kommer i helgen), Nu tänker vi ta det lugnt i några helger innan det är dags för att fira en liten 1 åring om ca en Månad. Även fast det är superkul att bjuda hit folk, att uppvakta barnen och se dom så lyckliga så är det ändå skönt nu när det är klart.

Vi har haft två jättefina kalas för Moa, hon är såå nöjd och leker med sina presenter mest hela tiden. Jag är så glad för att vi har så fina människor kring oss. Som verkligen bryr sig, som verkligen tar vara på varje minut tillsammans med barnen. Ni är guld allihopa!

Av mig och Mattias fick Moa lite småprylar såsom hårspännen och en superfin väska (som jag typ själv skulle vilja ha!). Sen fick hon en kassaapparat som hon äälskade! Så himla kul! Rullbandet rullar, mikrofonen fungerar och den blippar och låter när man trycker på knapparna. Vår lilla baktanke med kassan var att hon kanske ska förstå att man måste betala i affären innan man får ta med sig varorna där ifrån. Det är nämligen ett litet problem vi har när vi handlar och hon ska få någon glass eller liknande..Hon vägrar lägga upp den på bandet..och ja..detta kanske kan få henne att tänka om!

Hur som helst. Det känns stort att Moa redan har fyllt 3 år. Min fina tjej!
 

Kommentera här: