Bloggpaus

Som ni märker blir det bara färre och färre inlägg här inne. Färre inlägg innebär färre läsare..finns det ens några som hänger med här inne längre?
Jag har tappat suget ordentligt till bloggandet. Der känns lite som att bloggarna försvinner mer och mer och att instagram tar över allt mer. Jag är lite sån som person att jag gärna vill ha respons och någon slaga reaktion på det jag gör. Därför passar instagram mig så bra. 

Så jag funderar på att ta en liten paus här ifrån ett tag. Varje inlägg känns liksom framkrystat. Så ska det verkligen inte vara.

Haka på mig på instagram istället
@Hannalund89
och mina armband 
@Hannasarmband
1 L:

skriven

Neeej! Inte du med :-( har följt dig sen du bar moa. Tycker din blogg är intressant och har även kommenterat men aldrig fått svar tillbaka...

2 Anonym:

skriven

Samma här man får ju inte svar när man kommenterar iaf .

Kommentera här: