Överkörd

När båda barnen har somnat och man bryter ihop av att man är helt färdig både psykiskt och fysiskt, är det ett tecken på att man inte mår så bra kanske.
Men ingenting handlar egentligen om mig. Det händer så sjukt mycket kring mig just nu att jag inte riktigt kan hantera det. Det känns som att precis allt bara går emot mig just nu. 
Jag vill på riktigt bara skrika ut min frustration och ångest jag känner just nu. 
Jag är inte den som visar mig svag. Jag håller alltid huvudet högt, stark utåt sett men svag inuti. Det är sån jag är. Jag ber sällan om hjälp, vill klara allt själv. Men ibland blir det för mycket att hantera. 
Just nu känns allt som en ond spiral bara. Min kropp är så trött.


1 Anonym:

skriven

Men vet du! Du är inte svag bara för att du ber om hjälp, du är stark som vågar be om hjälp! Vi kan se till så att kommer Mattias å barnen kommer hit en stund å leker så du får vila. Jag kan ta hand om Lea, bara hon fått äta en slurk innan 😉
Du är världens bästa mamma ska du veta, dina barn är lyckligt lottade som har dig som mamma ❤

2 Anonym:

skriven

Från Hanna B glömde jag å skriva 😂

Kommentera här: