Sjukstugan är över!

Hej på er!
Magsjukan verkar ha lämnar huset nu. Inte en kräka sedan i Fredags kväll. Det känns skönt att den äntligen är borta och att det bara verkar vara Moa som blev sjuk, stackarn. 
Aldrig har nog tvättmaskinen fått gå så mycket. Jag har verkligen tvättat allt, nappar är kokade och lägenheten är sanerad. Nu behöver bara mamman en dusch också. 
Så idag "flyttar" pappa Mattias hem igen efter att vi har haft isolering här hemma. Det är så tomt utan honom och vi saknar honom lika mycket jag och tjejerna!

Lea har nog haft sin absolut sämsta natt inatt. Vaknat en miljon gånger och sover riktigt oroligt. Så inatt har jag för det mesta suttit och ammat bara för att få henne att sova. Jag vet inte om det är någon fas eller tänder eller vad det kan vara. Jobbigt är det iallafall när jag annars är van vid att få sova. 

Idag skiner solen så jag funderar på att ta ut tjejerna på en liten promenad i den friska luften senare. Vi har inte varit utanför dörren sedan i torsdags så det är verkligen på tiden!

Kommentera här: