Testar alla gränser

Idag har min 2 åring verkligen varit en riktig tvååring..Ibland får jag verkligen bita mig i kinden för att inte skrika ut min frustration. Så trotsig och vänder bara bort när jag pratar med henne. Nej ni, vi har haft en mindre rolig dag idag. Jag vaknade på fel sida direkt och hade dessutom en tjej som pillade mig i munnen och drog mig i håret när jag vaknade. Att sedan Lea bajsade igenom två gånger efter varann blev liksom droppen. Så vid 9 imorse åkte vi hem till min pappa som var ledig idag. Moas största idol är verkligen hennes morfar! Jag fick lite avlastning och kunde dricka en kopp kaffe i lugn och ro medans Moa och morfar byggde lego och flög flygsimulator. Flygplan är min pappas stora intresse och han tycka ha smittat över det på Moa. Så att få flyga med morfar är en dunder hit!

Kommentera här: