Utslagen

Snacka om att magsjukan trots allt verkar påverka Moa iallafall. När hon är vaken är hon som en duracellkanin och far runt precis som vanligt, men har såsat ihop både vid 9, 15.30 och efter att ha ätit för första gången idag somnat nu igen. Moa är jätte liten i maten men nu till middagen var hon verkligen jätte hungrig! Hon åt upp en hel portion mat, men lika snabbt kom den upp igen ungefär. Min stackars tjej. Hur förklarar man för en 2 åring att hon inte får äta liksom? Vi som nästan alltid får tvinga henne att äta annars. 
Nu sover iallafall båda tjejerna och jag väntar på en leverans från min Älskling med Godis. Jag är såå himla sugen!
Det ska bli intressant att se hur natten blir. Jag har täckt hela sängen med plastade frottéer och handdukar. Eftersom att hon sovit så mycket på dagen idag så får vi väl se hur mycket hon tänker sova inatt. Om hon inte kan sova så får vi väl titta på film eller något :)

Kommentera här: