Promenad

Hej på er!

Det är nästan så att man inte vågar säga det, men fan vad varmt det är! Klibbigt liksom.

Jag passar på att blogga lite medans tjejerna sover. 
Vi startadr dagen på ett strålande humör! Båda tjejerna sover otroligt mycket bättre på natten nu förtiden och sover ofta mycket längre! Tre dagar nu har Moa vaknat kring 6.30 tiden! Här om dagen sov hon till och med till 7.30! Herregud. Det är inte ofta jag vaknar innan henne!
Lea har äntligen börjat gilla välling också! Så nu är jag inne på mitt andra dygn utan att amma. Jag har inte ammat dagtid på några månader. Men nätterna har varit lite kämpigare då hon inte gillat välling. Hon tar nappen dock så någon enstaka gång per natt har jag behövt amma. Men nu är jag som sagt inne på mitt andra amningsfria dygn. Otroligt skönt faktiskt. Mjölken är dessutom nästan slut så dom blir inte ens överfyllda! Skönt!

Vi startade dagen med en lång promenad och var ute i nästan i två timmar. Det är så fantastiskt roligt att få följa Moa vid hennes sida när hon upptäcker världen. Hon har så många funderingar, pratar så mycket och säger så himla roliga saker. Om ni bara visste hur mycket vi skrattar åt hennes alla saker hon slänger ur sig. Hon är en klok liten tjej ska ni veta.

Kvavt var det! Det kändes nästan som små regndroppar i luften. Jag älskar verkligen naturen här där vi bor. Vi gick mellan åkrarna och tittade på allt spännande som dök upp efter vägen.
Vi avslutade promenaden med jordgubbar från vårt lilla land här utanför. Ingenting slår söta, solvarma jordgubbar! Såå goda!

Kommentera här: