Underbara sommar

Ännu en fantastisk dag! Jag verkligen älskar Sverige på sommaren. Visst att det var runt 30 grader idag och på gränsen för varmt. Men det fyller på med såå mycket energi. Det behövs verkligen inför hösten!

Jag och tjejerna packade ihop oss strax innan lunch och åkte till centrum för att handla lite lunch och nödvändogheter. Vi planerade en heldag på mina färäldrars baksida. Vi svängde förbi lindex och köpte mig en ny bikini. Mina gamla slängde jag i ren frustration för att jag kände mig så tjock och att "jag minsann aldrig kommer ha på mig bikini"..typ. 
Nya shorts blev det också och Lea fick nya badtrosor. Alla UV- Dräkter var slut så ett par trosor fick duga så länge. Lea ska ändå inte vara i solen.

Vi har badat och bara haft det skönt i det fina vädret. Hoppas på en lika fin dag imorgon!




1 Petra:

skriven

Luna har också Pippi-baddräkten fast i blått! :)

Kommentera här: