Come back!

Hej igen kära ni! Även om det bara finns några fåtal kvar här så är det ändå några som dröjer sig kvar.

Jag har haft ett längre uppehåll från bloggen, vilket faktiskt har varit väldigt skönt. 
Det har hänt en del som helt enkelt har gjort att jag medvetet valt att ta avstånd från bloggen. Jag har inte känt någon anledning till att dela mig av mitt liv till någon, som ändå skiter i mig och min familj och behandlar oss som luft i det "riktiga" livet. Att trycka ner mig i skorna och få mig att känna mig otroligt liten. Mobbing helt enkelt.

Men, nu har jag börjat släppa det och kunnat gå vidare. För jag vet att det faktiskt finns ni som bryr er på riktigt, och som gillar att följa mig och min familj. 

Ni som hänger med på instagram (Hannalund89) har ju fått en del uppdaterande där :)

Så nu tänkte jag försöka hinna med bloggen. För det är lite så, min tid räcker inte riktigt till. Jag försöker unvika telefonen (eller den sociala medias-värld) i tjejernas närvaro. Och när dom sover försöker jag hinna med allt annat, företaget bland annat. 

Men nu är jag tillbaka igen iallafall!

1 Emilie:

skriven

Härligt att ha dig tillbaka :) Det är alltid lika kul att få läsa dina kloka ord. Jag känner dig tyvärr inte men tycker du verkar vara en fantastiskt go tjej. Keep up the good work 😘

Svar: Tack snälla! Det är tack vare såna som dig som gör att jag vill fortsätta blogga!
😘
Hanna

2 Sara :

skriven

Yeey äntligen, kul :) kram

3 Fiino:

skriven

Jag är superglad att du är tillbaka ❤❤❤ Saknar dig o familjen!

4 svärmor:

skriven

Välkommen tillbaka! :)

Kommentera här: