Bohochic

Hej på er! 
Snacka om att den här dagen bara har rullat på! Lea har sovit i princip hela dagen så jag har kunnat pyssla med annat. Bland annat har jag knåpat ihop ett nytt armband i lite bohostil. Hur snyggt är inte den bohochica stilen, färgen ska vi inte prata om! Jag var nog hippie i mitt förra liv ;)

Just nu passar jag på att blogga och svepa en kopp kaffe innan det är dags att klä på lillpluttan kläder och åka och hämta Moa på föris. 
Jag prioriterade en kaffe istället för att posta klossar och armband innan hämtningen. Livet som business woman och morsa liksom. Fullt schema jämt och får man en möjlighet till att sitta på soffan och dricka en kaffe i lugn och ro i 5 min..ja då gör jag det. Posta paket får helt enkelt ske efter hämtningen på dagis.

PÖSS!

1 Anonym:

skriven

Skit fint. Kan man beställa den? // Sara WO

Svar: Tack! :) Absolut! 190:- kostar den. Mejla mig på [email protected] om du är sugen ;)
Hanna

Kommentera här: