Fullrulle

God förmiddag!
Solen skiner även idag vilket ger mig så mycket energi! Gud så härligt!

Dagarna går i ett numera. Fullrulle mest hela tiden. Lämna och hämta på dagis, amma, byta blöjor, lattja med tjejerna, handla och sen företaget som jag jobbar stenhårt med!
Att driva företag är inte direkt enkelt. Att tillverka smycken och klossar tar tid, och utöver det är det marknadsföring,  telefonsamtal till myndigheter, fota, posta, bokföra, Ta beställningar,  inköp mm. mm. En hel del. Det gäller att hänga med på alla regler hit och dit. Ja ni, Det är inte det lättaste. Men det är roligt och jag jobbar för att det ska bli något större av min lilla minifirma :)

Så nu på morgonen har jag ringt samtal samtidigt som jag ammar och där emellan har lite namnklossar blivit gjorda. Full rulle!

Kommentera här: