Lämna de förflutna och gå vidare

Vet ni vad, jag patade tidigare om att jag ska gå vidare i livet. Att sluta låta gammalt skit göra sig påmint varje dag.

Igår kollade jag skatteverket, och oj oj vad jag längtar nu! Min mammapeng är inget att hänga i julgranen precis, så att unna sig något har det inte funnits utrymme till. Tjejerna kommer först, såklart!

Men ett glatt besked från deklarationen har gjort det möjligt att gå vidare!
Jag ska kosta på mig en tatuering, och inte vilken tatuering som helst. Utan en arm, kanske inte en hel sleeve, utan mer en half sleeve (om det ens blir så mycket). Ingen kan få mig att ändra mig utan jag är heelt besluten om mig sak. Till och med min mamma stöttar mig som annars h a t a r tatueringar. Nu gäller det bara att bestämma motiv och hitta en bra studio. Sen är det bara att köra och jag är såå sjukt taggad!

Kommentera här: