Torsdag

God kväll!
Även fast att sjukdomarna har lämnat oss så råkade Mattis ut för en arbetsplatsolycka i tisdags. Han ramlade illa och vid en första anblick tycktes foten vara bruten..Skit också liksom! Men, efter 7 timmar på akuten så fick han diagnosen kraftig stukning. Så han har varit sjukskriven från jobbet hela veckan. 
Idag tar vi helg i och med att Moa är ledig imorgon. Skönt med långhelg och på lördag morgon ska jag och tjejerna åka upp till sälen för lite skidåkning. Det är första gången jag ska köra så långt, så tur att min syrra ska åka med oss! Jag har somnat bakom ratten vid ett tillfälle tidigare, så det känns skönt att ha någon vid sin sida :)

Vet ni vad då? Mitt företag är helt färdigt nu. Så jag är numera egenföretagare. Det är lite roligt faktiskt. 
Small things by Hanna heter min lilla firma :)

Kommentera här: