Det är aldrig fel att ha drömmar

Fredag äntligen! Veckorna rullar på snabbt och jag börjar längta efter våren på riktigt nu. 

Dag två med vabb för mig nu. Idag fick även Moa stanna hemma. Igår när jag hämtade henne hade ett barn precis kräkts, så vi håller oss hemma. Tur i oturen att jag ändå var hemma med Lea!

Så vad sysslar vi med? Jo, jag har drabbats av panik både en och två gånger över den röra som råder här hemma. Prylar och leksaker precis överallt! Så idag rensar jag ordentligt. Bort med skiten typ!
Tvättmaskinen går dessutom på högvarv och lägenheten är fylld av sköljmedelsdoft. 



I övrigt så är jag supersugen på att gå en kurs i silversmide. Planerar att kunna göra det i sommar alternativt ta någon helgskurs här framöver! Jag fullständigt älskar mina nya silversmycken och jag drömmer mig bort till en dag då jag har en egen liten butik där jag både kan tillverka oxh sälja mina smycken. Bara få ha någon stanns att visa upp mina smycken. Dit kunderna vill komma och få skämma bort sig själva eller någon dom tycker om...Kanske lite väl önsketänkande, men en liten frigga hade varit shysst iallafall. Jag vet exakt hur jag skulle inreda! Skämt och sido. Hade inte det varit hur coolt som helst? Det gäller att man har drömmar och jag tänker jobba stenhårt för att kanske komma dit en dag. Visste ni förresten att företaget snart fyller ett år? Det känns stort mina vänner.

Nej ni, dags att ta tag i hemmet igen medans tjejerna sover på soffan.

Tjingeling!
1 svärmor:

skriven

Aldrig fel att drömma! Många gånger är det bara att hålla för näsan och hoppa! :) Jag menar, vem hade trott att en 50årig tant skulle ta över ett hunddagis? Kommer chansen så är det bara att haka på! :) Dessutom är du grymt bra på att göra smycken!

Kommentera här: