Fullt upp

Även fast att ögonen går i kors och att hela kroppen skriker sov så sitter jag just nu vid köksbordet och behandlar några av de senaste dagarnas ordrar.
Det är verkligen fullt ös hela vägen in i kaklet när man både jobbar heltid och har ett företag. Med en god kopp te och några chokladbitar så håller kroppen igång en stund till.

Lea har dragit på sig en ordentlig hosta, min lilla tjej. Efter RSviruset hon hade vid 4 månader så blir hennes förkylningar snäppet värre än exempelvis Moas. Vid en förkylning i höstas så var hon konstant rosslig och bubblade som ett smatterband i halsen i 3 månader.

Nu hostar hon riktigt ordentligt, stackarn. Vi har verkligen fått känna på Vabbruari hittills..Hoppas att detta är sista förkylningen på ett tag. Moa blir sällan sjuk, medans Lea är sjuk titt som tätt. Tänk så olika det kan vara. 

Ikväll har vi haft möte på jobbet. Jag lämnade lägenheten när det var andra världskriget här hemma med två trötta tjejer. När jag kom hem så hade dom somnat båda två. Tänk att man kan längta efter dom även om dom bara sover.

Så nu innan jag ska själv ska krypa till kojs så kan några klossar målas. Tänk att dom är såå himla populära. Det är dom jag säljer absolut mest av.

Dags att fortsätta..
Natti Natti!

 

Kommentera här: