I'm Back!

Men Hej på er!
Vet ni vad, nu har jag kommit till en punkt i livet när jag känner att bloggen borde få en ny chans. Även om det har ekat tomt här inne så är det ändå några av er små tappra läsare som ändå kikar in här varje dag. Så kul!

Bloggen har fått legat på hyllan en tag av olika anledningar. Av personliga orsaker så kändes det bättre att ta en paus från den helt enkelt. I augusti skrevs de senaste inlägget och sedan dess har en del hänt. 
Lea har hunnit fylla 1 år (snart 1,5 till och med ) och har sedan några veckor tillbaka börjat på förskolan.
Moa har växt på sig ordentligt och blivit över en meter lång bjuder mig och pappa Mattias på skratt varje dag. En riktig komiker är hon, så mycket humor! Hon blir förresten 3,5år om bara några dagar.
Jag och Mattias har gått in i något nytt stadie i vårt förhållande. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men efter 9 år tillsammmans så har kärlek blivit mycket djupare. Det känns så häftigt att vi är inne på vårt tionde år tillsammans. Att bli fru Walldén lockar vill jag lova.

Jag har dessutom börjat jobba igen, på en förskola här i kommunen, och förutom det så jobbar jag på med företaget som har fått ett riktigt lyft fram i rätt riktigt. Visste ni förresten att jag har öppnat en webshop? Den är jag så stolt över. 

Men för att återgå till bloggen! Jag har nu länge velat fram och tillbaka angående ifall jag skulle fortsätta. Jag vill liksom ha en nystart och var ett tag inne på att öppna upp en helt ny blogg. Men, Jag trivs ändå här och hoppas att mina läsare kommer hitta tillbaka hit allt efter som.

Puss på er! ♡


Kommentera här: