Kvällstrött

God kväll i stugorna!
Här sitter jag om mumsar på lite hallonpaj som mina vabbande sambo slängt ihop idag! Så himla gott och precis vad jag behövde! Efter en natt med endast 2 timmars sömn och när lingonveckan står utanför dörren så behövdes något sött för att åtminstånde orka vara vaken i någon timme till.

Två timmars sömn alltså..Lea är genomförkyld, och framför allt en otroligt jobbig hosta som håll henne vaken igen. Skrik och gnäll heeela natten igenom. Halv 5 fick jag somna ordentligt och klev motvilligt upp när klockan ringde 6.30..
I natt hoppas jag på att Lea får sova ordentligt så vi orkar med morgondagen. Då är det min tur att ta över vabbandet.
Egentligen tänkte jag behandla några ordrar ikväll, men jag tänker istället krypa ner under täcket och låta John Blund få göra sitt. Såå otroligt trött!

Fick ett otroligt gulligt och peppande meddelande idag av min underbara vän. Precis vad jag behövde höra idag ♡

Kommentera här: